Bommersvik

Idag ska vi ta med alla boende och åka till Bommersvik för att äta lunch.
Det innebär att jag får komma in 1,5 timme tidigare.
Men vad gör det?
 
Igår hade jag min vän med mej på intro på Tindra.
Tur att ovädret passade på att komma när hon skulle köra eftersom hon är lugnet själv medan jag är lite smått hysterisk.
Kvällen gick bra, tack vare några inställda ärenden.
 
På lördag kommer det en man som ska kolla på min lägenhet.
Herregud, vad konstigt det känns.
Jag har i så många år tänkt att jag ska flytta, men det har liksom aldrig blivit av.
Men nu är det på riktigt!
Det känns faktiskt asläskigt men samtidigt jättebra.
 
Jag har ju fått för mej att jag kommer bli väldigt ensam där i södertälje.
Tills jag kom på att de flesta av mina vänner faktiskt bor där.
Och min familj.
Jag antar att jag bara är rädd för själva förändringen.
Jag är så van vid Nykvarn å den här lägenheten.
 
Men, jag längtar lite, det gör jag faktiskt.
Få börja om.
OCH
Om jag jag fortfarande får chansen att jobba fast, heltid på tindra om några månader så tar jag den chansen.
Måste bara komma lite i ordning med ekonomin först, sen så.
Då får det räcka med ETT jobb =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0