Det snöar

Det snöar som tusan där ute.
Å jag som hade tänkt ta en promenad.
Visst, det finns inget som hindrar mej från en snöig promenad, men det blir så jobbigt med kall snö i ansiktet.
Dessutom ser det ut att blåsa oxå.
Jag tror att jag avvaktar en stund.
Promenera ska jag, men det kanske avtar lite, det där kaos snöandet =)
 
Sitter å pimplar kaffe och spelar bingo å hoppas på storvinst.
Det går sådär om jag ska va ärlig.
Jag har inge tur i spel tydligen.
 
Om 4 dagar kommer min man hem.
Det känns som att han har varit borta skitlänge, fast det bara är sedan i fredags.
Man tycker ju att tiden borde gå ännu fortare eftersom jag har fullt upp hela tiden.
Men det är väl så, när man vill att tiden ska gå fort, ja då går det såååå lååååångsamt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0