Förkyld?

Jag håller på å bli förkyld tror jag. Ont i skallen å snorig och lite halv hängig.

Igår snöade det igen och jag mår på riktigt psykiskt dåligt över detta. Jag är så trött på att frysa och detta eviga mörker.

Tur att februari är en kort månad. För när mars är här så vet man att våren är på väg. Även om snön kanske ligger kvar. Och jag har en massa kul saker att göra i mars. Som att rensa ur förrådet, börja packa och lite sånt :)

Sitter och försöker vakna till med massa kaffe. Tur att mina grannar hjälper mig genom att väcka sina elefantbarn som dom tydligen föder upp där uppe. Det är ett jäkla rännande med tunga fötter där uppifrån. Men det va ju bra just idag. Nu är jag ju vaken. Och har 12.5 Timmes jobbdag framför mig.
Men imorrn får jag sova. Och det ska jag. Till 12. Minst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0