Promenad

Nu ångrar jag att jag lovade mig själv att ta tag i motionerandet.
Jag hade så väldigt gärna velat ligga kvar i sängen till det är dags att jobba.
Men, vill man vara snygg så får man jobba för det
Så tänker jag.
 
Helgens jobb flöt på bra, trots extra jobb på lugnet å inte så många timmars sömn.
Tack vare Nenne hann jag med allt jag skulle, å lite till.
Tack raring för all hjälp i helgen <3
 
Veckan som kommer är såklart fylld med jobb den oxå.
Jagh ar räknat ut att jag är inne på min 7:e månad med extrajobb.
Det går så jäkla fort.
Och än så länge orkar jag ju.
 
Och.
Om jag hade sparat alla pengar som jag fått in extra hade hade jag varit miljonär.
Typ =)
 
Nä, ok, inte riktigt.
Men så här är det: När det rullar in mer pengar så höjer man sin levnadsstandard en aning.
Och fortfarande så har jag aldrig pengar kvar i slutet på månaden.
Den här månaden har jag dock lagt pengar på bra saker.
Tatuering och tandläkarbesök.
 
Nä, nu svamlar jag bara för att försöka skjuta upp promenaden. Så nu loggar jag ut, klärpå mej och går!
 
Kyss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0