Schema

Nu är jag alldeles till mig i trasorna förstår ni. Har inte sovit särskilt bra då jag har legat och funderat på ett schema som jag vill ha :)

Om det funkar vill jag nog jobba 95%.
Mest för att slippa jobba ihjäl mig och för att kunna jobba bara kväll.
Så nu har jag lagt ut lediga dagar och ska bara försöka få ihop timmarna :)

På fredag ska jag in till Södertälje en sväng och prata med chefen. Om lön å så. Jag hatar att löneförhandla. Men ibland måste man göra saker man inte tycker om.

Det känns hur läskigt som helst. Att byta jobb. Men det är dags nu. Och jag kan ju jobbet. Har jobbat där i ett halvår. Jag är exalterad. Och lite skraj men på ett bra sätt :)

Det blir asbra det här :)

Nu ska jag gå och jobba lite. Imorrn är jag ledig. Linus har fixar filmer som jag vill se och jag ska göra så lite som möjligt imorrn. Kurera mig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0