Tindra

Jag älskar att bli påtvingad bullar och godis. Eller att få en kopp varmt honungsvatten för min onda hals.
Jag älskar att få en kram och ett " va kul att det är du som kommer, det va så länge sen"
Jag älskar tacksamheten i ögon när jag kan göra nåt bra, när jag kan hjälpa.

Jobbet på tindra ger mig så mycket glädje. Så därför har jag bestämt mig.

Om erbjudandet står kvar, ja då tackar jag ja!

Jag struntar i att jag behöver extra pengar för diverse utgifter.
Man spenderar så mycket tid på sitt jobb och därför är det viktigt att trivas.

Och vem skulle inte trivas med så fantastiska arbetskamrater och urgulliga brukare?


Kommentarer
Postat av: anita

Verkar som om både du och jag är lite till tuffsade av livet eller rättare sag av en del personer runt omkring oss. Du skriver så många bra saker. Ta jobbet om du kan och må bra! även om det kanske inte ger lika mycket i kassan, bara du mår bra! Ser fram emot att få träffa dig, tror att du har mycket att tillföra. Stor kram!

2013-02-20 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0