Trött

Det va ett jäkla tjat på mig, jag vet. Men jag är såååå trött. Om ni visste hur mycket jag längtar till 22/2. Min lediga dag. Jag ska sova länge å ligga på soffan hela dagen. Fy tusan vad jag längtar. Fram till dess är det galna dagar med jobb. Jag fattar inte vad jag tänkte på när jag satte upp mig på 15(!!!!) extra pass den här månaden. Men det behövs med dubbla hyror i mars och tandläkarbesök. Jag tror att jag är lite extra trött pga snön. Det snöar ju hela tiden och är kallt och jobbigt!!

Imorgon har jag iallafall sovmorgon och det ser jag väldigt mycket fram emot. Jag avskyr tidiga morgnar (om det inte är sol, varmt och kaffet kan drickas på en balkong)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0