Den nya sängen

Har sovit som en prinsessa i den nya sängen.
Eftersom den är en aning större än den gamla höll jag å Linus på å fixa å greja med draperiet runt igår efter våran kvällspromenad.
Nu ser det fint ut igen =)
 
Skruvade ner den gamla sängen som ska ner i källaren idag efter jobbet.
 
Har gjort intresseanmälan på ett x antal lägenheter.
De flesta ligger i strängnäs.
Känns ju lite läskigt att flytta ända dit, men vafan.
FÖRÄNDRING!
 
Eftersom jag och mitt minne inte är så överrens nu för tiden har jag skrivit en lista för kommande vecka vad jag MÅSTE hinna med.
Jag har som vana att efter jul å nyår rensa en hel del i lägenheten.
Det är skåp och lådor som är i totalt kaos. Ni vet. Den där bra-å-ha-saker-lådan alla har i köket (eller nån annan del av lägenheten) den är övefylld av kanske inte alls så många bra å ha saker. Mest skräp.
Men jag har även ett sånt skåp, eller två faktiskt.
Där jag bara slängt in allt jag inte vetat vad jag ska göra av det.
Det ska rensas.
 
Även mina garderober ska få sej en omgång.
Å jag ska storstäda.
Fý fan vad jag ska storstäda.
På min nästa helt lediga dag.
Då städar jag för våren.
 
Men, det jag ville komma fram till va alltså att jag måste skriva små kom i håg lappar överallt för att minnas nåt över huvudtaget =)
 
Nu måste jag ta tag i dagen å göra mej klar för jobb.
Jag undrar om min chef tänker söka upp mej idag.
Ang mejlet jag skickade förra veckan...
 
Kyss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0