Här går det undan =)

På tisdag mellan 17-17.30 ska jag åka och kolla på lägenhet.
Dert va inte alls länge sen jag uppdaterade min sida på hyresbolaget och sen dess har det ramliar in lägenheter som passar mina önskemål.
 
Jag har plats 7 av de sökande.
Låter inte helt bra, men det har iallafall satt igång.
Jag får vara glad för det =)
 
Idag är jag ledig.
Äntligen.
Som jag har längtat efter denna dag.
Jag borde egentligen gå runt i pyjamas hela dagen eftersom jag verkligen behöver vila, men jag ska hämta Elina i södertälje och så ska vi shoppa lite  =)
 
Ikväll blir det tokmys med min man.
Vi har inte setts sen i måndags eftersom jag har jobbat så himla mycket och varit jättetrött.
Men ikväll ska vi ses.
Vi ska äta en massa gott och kolla på film.
Fredagsmysa helt enkelt =)
 
Men innan shopping å tokmys är det städning och tvätt som står på schemat.
Jag vet, jag skulle ju ta det lugnt idag, men min kropp får eksem av att inte ha nåt att göra.
Och dessutom gillar jag att städa.
Det vet ni ju !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0