Hej då julen

Plockade bort det sista av julen igår. Och hängde upp mina nya gardiner. Hade ett par ljuslila i vardagsrummet innan jag hängde upp julgardinerna i typ sidentyg. Ville ha likadana fast vita. Så jag tog en chansning å åkte till Ica maxi innan jobbet igår och herre så lycklig jag blev när jag upptäckte att det faktiskt fanns vita. Dessutom billigare än de lila.

Nu är det helt plötsligt jätteljust i mitt vardagsrum och det kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig. Men fint blev det :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe å sen gå å boka tvätt tid i grannhuset. De har en maskin man kan tvätta mattor i å jag har ett gäng som behöver tvättas :)
Sen en promenad.

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0