Längtar till fredag

Jag har några dagars jobb framför mig innan ledig dag. Den ska spenderas hos mamma. I pyjamas. Med hennes råttor hon vaktar på dagarna. Jag ska bli bjuden på mat och bara ligga på soffan. Tar nog med mig min lilla dator så jag kan glo på film när jag ändå bara ligger där :)

Domen hos tandläkaren igår då. Mina nedre framsänder är totalt paj. Tack vare min ätstörnings period i ungdomen. Några av tänderna i överkäken är oxå sönder pga det. Men. Tandläkaren sa att det kommer gå att fixa. Lite uttagningar och lagningar å sen så. Det kommer gå på en massa pengar, men det kommer va värt det i slutändan. Jag hoppas på ett vackert leende till sommaren :)

Min tatuering läker fint och det har slutat göra ont. Funderar redan på nästa ;)

Nu måste jag fixa lite innan jobbet.

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0