Måndag

Tiden går så fort att jag inte riktigt hänger med. Det är måndag igen och min vecka är galen. Jag längtar till fredag då jag är ledig. Inte för att det blir nån slö å slapp dag, men jag är ledig från jobb. Och jag får sova. Till 11. Det är lyx det :)

Jag förvånas fortfarande över hur lätt livet är. Jag är så van vid motgångar att det blir konstigt när allt går så bra. Men jag njuter av livet och har lite småsaker inplanerade framöver.

Det jag längtar mest efter är att gå till tandläkaren. Jag vet hur det låter, helt sjukt. Men efter min period av ätstörningar är mina tänder en enda röra och nu när jag har råd att fixa till dom så längtar jag. Det kommer bli så bra :)

Nu måste jag fixa lite här hemma innan jobbet. Har rensat garderoberna på lilla fluss grejer som jag tänkte bära ner i källaren. helt plötsligt hade jag massor av plats. Det fylls på snart igen ;)

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0