Ny vecka!

Måndag. Kvällsjobb på lugnet. Jag vill inte gå dit. Vantrivs så hemskt. Men. Det är bara att bita ihop. Som sagt. Jag är en jäkel på att spela teater och jag kan nog lura dom flesta till att tro att jag gillar mitt jobb. Jag har dock tur. Jag jobbar bara 2 dagar denna veckan. Sen jobbar jag i Södertälje resten av veckan. Mycket bättre!! På mitt andra jobb finns chefer som bryr sej om sina anställda, arbetskamrater som är kul att jobba med (även om jag inte träffar dom så ofta) och det känns så bra.

Aja. Två dagar. Det ska jag väl klara. Sen en paus på 6 dagar.

Igår efter jobbet kollade vi på skräckfilm. Jäklar. Den va läskig. Jag hade kudden framför ansiktet i stort sett hela filmen. Helt klart värd att se. Om ni gillar skräck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0