Onsdag?

Visst är det onsdag idag? Får för mig att det är lördag eftersom jag är ledig och ska jobba på tindra ikväll och är ledig från lugnet. Men så va det tydligen inte :)

Jag vaknade för en timme sen med illamående och magknip. Det har gått över nu. Men jag är ju pigg och kommer inte kunna somna om. Å så ska jag jobba till 22 ikväll. Bra!!

Längtar lite till helgen. På fredag ska jag på dejt med fina Elina. Lördag kommer bli en kolla-på-film-hela-dagen dag och på söndag ska jag äntligen tatuera mig. Jag har väntat jääätte länge på att få göra den här tatueringen. Å så kom jag ju på för ett tag sen att jag känner en som tatuerar. Några mejl senare och en tid är bokad. Jag är lycklig. Min far kommer dock svimma när han ser mig. Han tror att jag bara har EN tatuering och han va inte särskilt förtjust i tanken på att jag skulle göra den.
Tur att jag är vuxen å får bestämma själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0