Så jäkla skönt

Alltså lediga lata dagar. Som jag älskar dom :) har i princip legat på soffan heeeela dagen å kollat på film, sovit lite å ätit rester från nyårsmiddagen. Nu kollar Linus på film och jag läser (eftersom han alltid ska kolla på så dåliga filmer) och livet känns enkelt å bra. Imorrn är det dags att jobba igen och jag är så nöjd med hur det här året började. Känner på mig att det kommer bli bra ett tag framöver. Lugn å ro liksom. Å jag gillar't.

Det enda som saknas är mina promenader. Men jag vägrar riskera livet genom att ge mig ut på isiga vägar. Så om snön bara kunde smälta bort nu så vore jag den lyckligaste människan på jorden.

Nu ska jag dricka te och fortsätta läsa.

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0