Äntligen klar

Igår blev jag äntligen klar hos tandläkaren.
Alla hål är lagade och tänderna är hela och fina.
Den 28 augusti ska jag bleka tänderna för att få bort missfärgningarna.
Jag är lycklig =)
 
I flera år har jag haft hemska tänder och jag har inte velat gå till tandläkaren eftrersom jag har tyckt att det varit pinsamt.
Men när jag äntligen bestämde mej för att göra nåt åt saken har det gått ganska fort.
Lite mer än ett halvår senare sitter jag här nu med tänder som jag är ganska nöjd med faktiskt =)
 
Så nu ska det fluxas för fullt för att förhindra fler hål
 
Och när motivationen är tillräckligt hög hade jag tänkt att sluta röka.
Och dricka såna enorma mängder kaffe.
 
Helgen bjuder på jobb och det känns helt ok.
Även om lediga dagar är sååå skönt gör de mej seg å slö och omotiverad.
Jag gillar mna rutiner som kommer med arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0