Back to work

Har nu legat i sängen hela helgen å försökt vila ryggen.
Om det har blivit bättre?
Nja, lite, men det känns som om hela ryggen är ett stort blåmärke.
Skulle ringt vc idag men har ju ingen telefon.
 
Ska boka tid för massage innan jag börjar jobba idag och hoppas på att det hjälper.
Då kanske jag slipper vc.
 
Jag har varit extremt uttråkad dessa dagar då jag inte varit sjuk, utan bara haft ont.
Och när jag är uttråkad så äter hag.
Vilket ha rresulterat i att jag känner mej uppblåst och tjock!
 
Så fort ryggen känns lite bättre ska jag ta tag i mina promenader igen.
 
Jag menar, om tre månade måste jag vara supersnygg ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va händer om 3 månader?! =)
//Maria

Svar: Det är en hemlis än så länge ;) Men jag känner mej själv rätt och kommer inte kunna hålla det särskilt hemligt så länge =)
Jenny

2013-07-03 @ 08:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0