Hoppas på solväder idag

Det ser ut att bli riktigt fint väder idag och ingen blir lyckligare än jag över det.
Men ninnan jag kan steka på balkongen har jag några saker att fixa med.
 
Jag ska bla ner till hälsocentret å få min efterlängtade massage.
Jag hoppas så innerligt att det onda i ryggen ska släppa så att jag slipper läkaren.
 
Efter det ska jag till skatteverket för å lämna in lite papper å sen hem för å soooola =)
Kl 15 är det tandläkardags igen.
Fullt upp heeeeela dagen.
 
Jag skulle ha börjat min semester den 19/7 men valde att ta två extrapass på helgen.
Jag insåg nämligen att jag bara får en helg med ob annars och det går jag inte med på ;)
Men det blir lyxpass.
16-22
 
Jag vet inte riktigt hur jag kommer att klara av att ha semester.
Jag blir så rastlös och uttråkad om jag inte har nåt att göra.
Fast jag har ju bestämt att ligga å pressa på stranden hela dagarna om vädret tillåter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0