Lchf

Igår bestämde jag att börja med LCHF igen.
Fast inte fullt ut.
Jag vägrar tex att ha grädde i kaffet istället för mjölk, eller att äta så mycket fett som man ska enligt lchf.
Jag kör en Jennyvariant helt enkelt.
 
Det innebär ingen pasta, potatis, ris, eller socker i uppenbara former.
 
Jag tänker heller inte göra egna såser eller stirra mej blind på kötthalten i korv.
 
Igår gjorde vi wokgrönsaker och kyckling och hade i creme fraiche.
Hur gott som helst.
 
Det ser kanske inte så gott ut, men det va det =)
 
Idag ska jag åka med mamma ner på stan å göra av med lite pengar.
Jag vill hitta nåt tjusigt att ha på mej på lördag.
Så det är hög tid att börja klä på mej å försöka hhitta ansiktet.
 
PoK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0