Ledig

Ljuvliga lediga dag.
Äntligen är du här!
 
Helgen har gått rasande fort.
Kan bero på att jag jobbat 12 timmars pass fredag och lördag.
Men nu är det måndag och sista arbetsveckan innan semestern.
 
Som vanligt på ledig dag så tvättar jag.
Solen har inte riktigt nått fram till balkongen än, men så fort den gör det tänker jag lägga mej där och steka.
 
Jag har äntligen hittat en klänning till bröllopet, så jag tänkte beställa den idag och hoppas på att den är lika fin på som den är på bilden =)
 
Och som den förvirrade kvinna jag är, så har jag glömt att ta med mej papprerna till skatteverket, men idag tänkte jag åka ner direkt när de öppnar =)
 
Det va en massa saker jag skulle komma ihåg att göra idag.
Men vad, det har jag glömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0