Massage

Jag känner mej rätt mör i kroppen efter en timmes massage.
Jag har tydligen ganska mycket spänningar i nedre delen av ryggen och är stel i axlar och vid skulderblad.
De spänningarna i axlar och skulderblad beror på stress sa han.
Han tyckte att jag skulle ta en stund varje dag för mej själv och bara koppla av.
Jo, för det är ju lätt....
 
Men hur som helst så va det himlaskönt att få bli ompysslad en stund.
Och jag har redan bokat en  ny tid om en månad igen =)
 
bild från google
 

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sitta på balkongen en stund, sen plocka lite i hemmet för att sen ta mej till tandläkaren.
Jag sitter och funderar på om jag ska gå dit eller ta bilen.
Det tar inte så lång tid att gå och det är ju nyttigt, men det är skönt att ta bilen oxå, om man som jag är jäääävligt lat ;)
 
Vi får se =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0