Nu är jag tillbaka

De senaste dagarna har jag mått lite sådär halvbra.
Jag funderar för mycket och vet inte vad jag vill med mitt liv.
Ni vet, sådär som det brukar vara emellanåt.
 
Nu känns det dock bättre och jag mår rätt ok igen.
 
Semestervecka nr 2 är igång och tyvärr verkar solen svika idag.
Och enligt klart.se hela veckan =(
Nåväl, jag är ju ledig iallafall =)
 
Har inga direkta planer i veckan., mer än att gå på pridefestivalen på lördag.
Vartenda år som det är så jobbar jag, men nu är jag äntligen ledig så iår ska det minsann kollas på paraden.
 
Ikväll ska jag åka till skavsta för att hämta hem lilla kusin som kommer hem från utlandet.
Jag har saknat henne såååå.
 
Nä hörrni, jag har inget intressant att skriva så vi skiter i det här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0