Regn

Åhh varför ska det alltid regna när jag planerar att sola?
Men men.
Det ger mej lite tid att leta efter en passande klänning till bröllopet.
Det är inte heller det lättaste.
Jag har liksom inte riktigt bestämt mej för vad det är jag vill ha.
Först tänkte jag en vit klänning och va helt inställd på det.
Men sen ångrade jag mej.
 
Jag vill heller inte ha en klänning som är för kort eller för "somrig"
Skor och andra detaljer får bli en senare fråga.
När jag väl har bestämt vilken klänning det blir är det lättare att bestämma såna saker.
 
Jag tänkte att jag skulle visa er hur ringarna ser ut. Vi har inte fått dom än, men dom är beställda.
 
Linus ring
 
Min ring
 
Inne i ringarna kommer det står datumet för våran bröllopsdag =)

Det är inga klassiska guldringar, men det beror på att vi inte vill ha det.
Vi använder inte guldsmycken till vardags och de här ringarna va mera vi.
Så nu väntar vi med spänning på att de ska komma hem så vi kan prova dom =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När förlovade ni er och kan vi inte få se dom ringarna? =)
/Maria

Svar: Hej. Vi har valt att inte förlova oss innan, utan gifter oss direkt. Så därför har vi inga förlovningsringar =)
Jenny

2013-07-10 @ 21:35:22
Postat av: Anonym

Hmm jaja.....

2013-07-11 @ 08:21:58
Postat av: Anonym

Oki =)
/Maria

2013-07-12 @ 06:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0