Snart

Jag har 6 arbetspass kvar att jobba.
Sen äntligen.
Jag vet attjag tjatar, men jag har nog inte längtat efter semester som jag gör nu.
Jag har jobbat som en galning sen i augusti förra året och det är inte så konstigt att jag då är rätt mosig i skallen.
Och helt slut i kroppen.
Men jag måste erkänna att jag kommer sakna jobbet under min ledighet.
Jag har svårt att vara ledig, och blir lätt förslöad och lat.
 
Men jag har bestämt att denna semester ska gå i vilans tecken.
Alla soliga dagar ska spenderas på stranden alternativt balkongen beroende på om jag orkar köra nånstans ;)
 
Just nu sitter jag på balkoneg och väntar in solen. Tänkte passa på att beställa hem lite kläder.
Jag rensade nämligen ur en av garderoberna igår och nu finns det massa plats helt plötsligt.
 
Men först: SOLA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0