Sola

Jag älskar att vakna och se att solen skiner.
Inte ett moln på himlen.
Så här sitter jag, med kaffekoppen i högtsa hugg och njuter.
 
Igår hade jag tänkt börja med att gå till jobbet igen. men eftersom jag jobbade dag så blev det lite ändrade planer. Orka gå kl 6.30 på morgonen liksom =)
 
Men idag är det dags.
Det tar inte särskilt lång tid att gå och jag har bara varit lat de senaste månaderna.
Så idag låter jag bilen stå och promenerar.
Nu jäklar ska jag få igång flåset igen =)
 

Igår fick vi hem papper om byte av efternamn och om hindersprövning.
Det här med att byta efternamn känns jättekonstigt.
Och även om många tycker att det är en gammal tradition, tycker jag att det är så man gör när man gifter sej =)
 
Nähe mina vänner, dags att ta vara på solen.
 
Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0