Stackars bebis <3

Åhh vad jag lider med Viper.
Det är så varmt å han ligger här å flämtar efter våran morgonpromenad.
Den rundan vi brukar gå är alldeles för lång men trots att jag kortade ner promenaden är det alldeles för varmt för honom =(
 
Våran lägenhet är ganska sval, även när det är hett ute, men idag är det varmt som fasiken.
 
Nåväl.
 
Jag har som sagt varit ute på promenad, dammsugit och diskat.
Nu väntar jag in solen.
Idag funderar jag helt seriöst på att ta bilen ner till jobbet.
Det är såååå jobbigt att gå när det är såhär hett.
Men jag får se.
Nu när jag väl kommit igång med att gå känns det larvigt att ta bilen.
 
 
 
Det händer inte så mycket mer idag.
Jag går på automatik och längtar så efter att få vara ledig.
Det känns som att dagarna går extremt sakta bara för att jag vill att de ska gå fort.
 
Just nu ångrar jag att jag tog två extrapass, men det blir nog bra när det väl är dags.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0