Påskgodis

Igår när jag jobbade fick jag ett påskägg och en påse med godis från mina gullisar. Och inte nog med det. När jag kom hem hade Barbro köpt ett påskägg åt mig :)

Jobbar hela påsken vilket innebär extra klirr i kassan. Inte helt fel alls med alla dessa extra utgifter till höger och vänster. Jag längtar till den dagen då jag har koll på min ekonomi och kan leva som en normal människa igen.
På tal im att leva normalt så ser jag fram emot flytt och "nytt" jobb. Jag vill ha rutiner igen och kunna sova ordentligt. Och ta tag i promenerandet. Tanken är nämligen att jag ska gå istället för att ta bilen till jobbet Det kommer va jättejobbigt i början men bra för kropp och själ :) de nästkommande tre månaderna ska jag nämligen leva hälsosamt. Det finns en anledning till det. Men vad, det säger jag inte :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Du har ju en väldig förmåga att göra mig nyfiken. :)

2013-03-30 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0