Äntligen söndag

Här sitter jag, på min balkong och inväntar solen.
Tänkte försöka få lite färg idag.
Linus som jobbar ute jämt har fått jättemycket färg i ansiktet, och jag kan ju inte vara sämre liksom.
 
Sista dagen å jobba för den här veckan.
Väderprognoserna ser inte jätteljusa ut för min lediga dag imorgon, men jag lever på hoppet =)
Annars finns det en hel del att göra i hemmet.
 
Jag har bestämt att laga min iphone.
Det här med android är inte min grej.
Jättekrångligt och inte alls vad jag hade hoppats på.
Men jag har hört att det inte kostar så mycket att laga iphone, så jag kör på det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Michel

Hej Jenny,
Kolla gärna in på www.comparerepair.se för att se var du kan laga din iphone billigast. Kan spara rätt många kronor på det :)
/ M

2013-05-23 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0