Extra pass

Det är egentligen min lediga helg, men jag ställer upp å jobbar extra idag.
Men istället för å börja 14 börjar jag 16.
Vilket innebär att jag kunnat sitta och njuta i solen på balkongen några timmar.
 
Men nu börjar det bli dags att göra sej iordning.
Ska ner på stan innan och lämna in min telefon.
Ikväll skulle jag kunna göra nåt eftersom jag ärledig imorrn, men jag tror att jag bara åker hem efter jobbet, äter nåt gott och kollar på nån bra film.
 
Nästa helg är det kalas för Marianne som fyller 40.
Det kalaset ser jag fram emot.
Dels för att jag inte har träffat Marianne på jättelänge och dels för att det va länge sen jag gick på kalas.
Helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0