Härliga sol

Det ser ut att bli en fin dag idag me.
Jag och Viper ska snart gå en morgonpromenad innan det blir för varmt och sen tänkte jag se om jag kommer i min bikini och sola på balkongen.
 
Jag älskar värmen och att det äntligen har blivit vår. Igår gick jag i tshirt ända till 20.30 på jobbet innan jag började frysa.
Nu är den bästa tiden, när man har sommaren framför sej och det är sådär härligt ljust å varmt ute.
 
Jag har egentligen inte så mycket att dela med mej av idag.
Just nu väntar jag bara på att brevet från banken ska komma så att jag kan åka å hämta nya bilen.
Och på att det ska bli helg.
 
Jag å Linus tänkte ta en heldag med shopping och utemys (om, vädret håller i sej) på lördag. Vart vi ska har vi inte riktigt bestämt oss för.
Vi sätter oss väl i bilen å åker bara =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0