Jobblördag

Laddar för en helg med jobb.
Det är storhelg, vilket gör det lite roligare att jobba =)
 
Jag har hunnit dammsuga, duscha och plockat i alla tidningar som ska slängas, å snart ska vi äta lunch.
Som vanligt är det Linus som lagar maten =)
Min fina man.
 
Jag har som vanligt ingenting viktigt att dela med mej av, det händer liksom inte så mycket i mitt liv.
Men det passar mej alldeles utmärkt.
Jag gillar det här med lugn å ro.
Dagarna går och vi har det bra.
 
Nästa helg ska jag jobba extra på lördagen, men på söndagen tänkte vi ta en liten roadtrip till trosa.
Bara för att mysa.
OM solen skiner och det är varmt.
Vid dåligt väder har jag bestämt att vi bara sitter inne å glor på film heeeeela dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0