Ny vecka igen

Helgen gick som vanligt jättefort!
Jag jobbade ett extrapass på lördagen och igår va en riktig slödag.
Det enda nyttiga jag gjorde va att hänga i tvättstugan ett par timmar.
Annars va det en extremt slö dag, med pizza, cola och film.
Både jag och Linus kände oss mer eller mindre bakfulla, trots att vi inte drack en droppe alkohol dagen innan.
 
Kan bero på att jag har hållt igång med jobb hela veckan, å när jag väl ´har en ledig dag med inget inplanerat så slappnar kroppen av fullständigt.
 
Idag är jag totalt utvilad och ska snart gå en promenad.
Utan Viper dock eftersom han är i Nykvarn hos Linus mamma.
Jag ska prova de nya hörlurarna som Linus har tagit hem å se om det är nåt bra ljud i dom =)
 
Sen efter min promenad ska jag dammsuga av hemmet, diska och sen ta mej ner på stan för att lämna in min iphone.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0