Onsdag

Vaknade för en halvtimme sen och kan inte somna om.
Typiskt när jag ha rledigt liksom.
 
Igår va en fartfylld dag minsann.
Åkte till nykvarn kl 11 för å klippa mig.
Som vanligt blev jag jättenöjd, och som vanligt tycker jag att mitt hår är jääääättekort.
Det är det inte =)
 
Åkte och hämtade Annica efter klippningen, körde hem henne, hängde lite i tvättstugan, och städade hemmet.
 
Åkte förbi mediamarkt å köpte en router.
Va nämligen så förbaskat trött på alla sladdar överallt, men nu är det sladdfritt.
 
Och det bästa på hela dagen igår...
Min nya kärlek fick äntligen komma hem...
 
 
Jag och våfflan sa halvt farväl igår.
Annica kommer att ha den ett tag och jag hoppas den går igenom besiktningen så att hon behåller den.
Vill verkligen inte skrota den.
 
Iallafall.
Jag och våfflan två kommer mycket bra överrens, nu ska jag bara hitta en försäkring som inte äter upp hela min lön =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0