Personalmöte

 
Idag är det personalmöte på jobbet.
Så jag går in en timme tidigare å hjälper mina kollergor så att vi hinner med alla tillsyner och luncher eftersom mötet är två timmar.
 
Jag har skrivit ner en del punkter som jag vill ta upp.
 
Mötena på Tindra är så annorlunda mot de på Lugnet.
Det känns som att det vi säger på Tindra faktiskt  lyssnas på.
Medan på Lugnet va det mest av artighet som personalen hade en egen punkt.
 
På många sätt är Tindra bättre och jag vet nu att jag gjorde det rätta att byta jobb.
 
Jag får ofta höra vilket bra jobb jag gör, och de flesta brukare blir jätteglada när jag kommer.
På Lugnet däremot fick vi sällan höra att vi va bra, iallafall inte jag.
 
MEN, Lugnet va inte bara dåligt.
Jag har lärt mej jättemycket och fått gå på många bra utbildningar där.
Det jag egentligen ville säga va bara att jag gjorde rätt val, som bytte jobb =)
 
Nog om det.
 
3 dagar kvar till den stora födelsedagsfesten.
Ni anar inte hur mycket jag ser fram emot den.
Dels för att det va så länge sen jag gjorde nåt kul, och dels för att jag ska få hänga med Marianne en hel kväll.
Min outfit för kvällen är så gott som klar, lite smågrejer som ska köpas bara.

Åhh va det ska bli kul =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0