Tisdag

Såklart att den lediga dagen försvann fortare än jag hann säga "yeeeeey ledig måndag"
 
Nu är det 4 dagars jobb som gäller igen.
Men ledig helg.
Hur skönt??
 
Jag och Viper laddar för en morgonpromenad. Sen hoppas jag att solen vill komma fram lite så jag kan sitta på balkongen å njuta en stund innan jobbet.
 
Det finns så mycket som jag skulle vilja skriva, bara för att få det ur mej.
Men jag låter bli.
Mest för att jag inte vill sjunka till den nivån där wt folket befinner sej.
 
Jag kan medge att jag kanske har varit orättvis och tjurig i vissa val jag har gjort den senaste veckan, men det är mest för min egen skull.
Jag vill inte vara i centrum av erat skitsnack och om jag håller mej undan och ingen vet vad jag gör så kan man ju hoppas att ni hittar nån annan att snacka om.
Eller växer upp och fokuserar på era egna liv.
 
Det enda jag vill är att ha lugn och ro.
Leva mitt "tråkiga" svensson liv.
 
Jag kanske har tagit till onödigt drastiska åtgärder men  det har blockats nr, facebookvänner har blockerats eller bara tagits bort.
Jag vill fokusera på det bra i mitt liv.
Och just nu har jag ett fantastiskt liv.
 
Så låt mej bara vara.
Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0