Upp och ner

Mitt humör är fruktansvärt ojämnt för tillfället.
Ena sekunden glad och superlycklig för att i nästa fundera på meningen med livet. Typ.
Det är extremt energikrävande och gör mej helt slut.
 
Min rygg blir bara värre och värre.
Vissa dagar gör det t.om ont när jag går.
Och eftersom jag faktiskt fått sparkar i ryggen är jag rädd att nåt har gått galet.
Jag MÅSTE faktiskt ringa vårdcentralen så att de får kolla upp detta.
Men jag är ju sån som gärna skjuter upp saker.
Jag menar, hur lång tid tog det inte att ta tag i tandläkarbiten?
 
Men för att jag ska kunna jobba så måste jag få ordning på ryggen så jag tänker nog ringa imorgon.
Ska hänga med Victoria till Stockholm på morgonen så jag kan ringa i bilen.
Bra plan! =)
 
Nu är det dags att ta tag i disken och sen promenad med hunden
 

Kommentarer
Postat av: leila

Det låter inge vidare det där. Hoppas du blir bra snart. Har själv problem med ryggen. Men inte av sparkar. Kolla upp det. Ha det bra

2013-05-23 @ 22:57:06
Postat av: leila

Det låter inge vidare det där. Hoppas du blir bra snart. Har själv problem med ryggen. Men inte av sparkar. Kolla upp det. Ha det bra

2013-05-24 @ 15:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0