30 års outfit

Om ni bortser från mitt nyvakna face, är inte klänningen sååååå snygg???

Den andra klänningen va oxå helt ok. 
Den får jag användning för på julbordet :)
Skorna jag beställde måste jag tyvärr skicka tillbaka. De va hur skygga som helst, men alldeles för höga. Jag kommer aldrig använda dom. Så nu måste jag ut på skoletarjakt! 

Ikväll åker Jimmy på kryssning. Jag gillar det inte alls. Jag vet nog hur kryssnings käringarna beter sig med lite alkohol i kroppen. Och eftersom min man är av den snygga typen kommer han med all sannolikhet bli attackerad och förförd av dessa damer. Som sagt. Jag gillar det inte alls. 

Idag innan jobbet ska jag va en bra bästis å följa med till kvinnodoktorn. Hålla handen å va ett stöd åt min något nervösa vän. Så jag måste sätta lite fart å göra mig klar. 

Ledig helg är det iallafall och det ska bli så himla skönt :) 

Pok gullpuddingar! 



Kommentarer
Postat av: Veronica

Den satt ju som en smäck på dig! Jättefin klänning :)

Svar: Tack :) jag gillar den som tusan :)
Jenny

2013-11-09 @ 10:36:24
URL: http://vmschaf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0