Äntligen är helgen slut

Den här helgen har varit riktigt lång. 
Hela veckan faktiskt. 
Kan mycket väl bero på att jag har jobbat mestadels av veckan och jobbat lite andra tider. 

Nu är det iallafall ny vecka och två dagars jobb kvar innan ledig onsdag. 
Har sagt att jag kan jobba extra på lördag. Får se om det blir så. 
Jag borde kanske va ledig, och passa på att umgås med mina vänner. 
Vi får se :) 
Jag gillar ju att jobba. 

Mina gummistövlar har gått sönder (såklart) så nu måste jag åka och köpa nya. Igen! 
Bästis hade köpt ett par på Coop. Funderar på att köpa likadana. Provade hennes å de va så himla sköna. 

Nu måste jag dricka lite mer kaffe sp jag vaknar å sen fixa inför jobbet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0