Fredag

Vaknade kl 6 och kunde inte somna om. 
Det kommer bli en lång dag det här. 
Jobbar 11-22. 

Håller på å förbereder kvällens middag så det bara är att värma när jag kommer hem. 

Helgen är jobbhelg. 
Och många extratimmar. Det är bra. Det behöver jag. 
Jag får ofta frågan hur jag orkar jobba så mycket. 
Ni får tänka såhär. 
Jag är själv, har inga barn eller annat att lägga min tid på. 
Vad ska jag annars göra än att jobba? 
De vänner jag umgås med jobbar på mitt jobb eller har jobb andra tider än jag. 
Det innebär att jag oftast är själv hemma ändå. Då kan jag lika gärna hänga på arbetet och tjäna pengar. 
Mitt jobb är mitt liv. Typ. 
Låter säkert jättetrist för många. 
Men jag är nöjd. 

Lite mer kaffe nu å sen göra mig klar för dagen. 

Pok 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0