Hej då socialt liv

Kommer att gå in i en period med massa jobb inom en snar framtid. Det innebär att jag inte kommer ha nåt socialt liv överhuvudtaget. 

Jag har själv valt att jobba så mycket så det här är inget gnällinlägg. 
Tänkte bara informera er om att det inte är nån ide att fråga om jag vill hitta på nåt. För jag kommer inte att ha tid. På ett tag :)

Idag har jag iallafall hunnit med att damma och plocka undan lite. Ska ner å kolla om det finns tid i tvättstugan oxå. 

Helgen som kommer skulle varit ledig helg. Men jag tar ett extrapass på söndag. 
 på lördag ska jag åka till Ikea och slösa bort heeeeeela beloppet på mina presentkort :) 

Jag drömmer så konstigt. 
Hela natten har drömmarna avlöst varandra. Och det är så skumma saker jag drömmer om. 
Inget läskigt eller så. Bara skumt! 
Jag håller förmodligen på att bli galen. Haha. 

Nu ska jag slänga på mig ett ansikte och sen gå till jobbet. 

Pok 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0