Hej fredag

Jag har precis hetsätit en påse godis och en dubbeldaim. Det va fint. Nu mår jag lite illa. 

Dagen har gått vansinnigt fort. 
Jag har hunnit med tvätt, städ och åkt till Tumba fram å tillbaka. 
Innan jag åkte plattade jag håret som jag brukar. Gick ut. Å så började det regna. Ja då är det ju inte så plattat längre. Se bild 





Kom hem å tänkte att Ohh va trevligt att va ledig en fredagskväll. 
Men alltså ärligt! 
Nu vet jag varför jag jobbar kvällar. Fy så tråkigt att sitta själv hemma. 

Nu har jag sån tur att Södertäljes hetaste man snart kommer hit å underhåller mig en stund innan jag måste lägga mig. 

Hoppas ni har en fin fredag. 
Drick inte för mycket ikväll, det är en dag imorrn me ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0