Mina söta älskade tanter

Lyckan va total bland mina damer på jobbet igår. 
"Åhhhh va skönt att du är tillbaka. Du får inte va borta sådär länge" 

Fina ord som gräver sig rätt in i hjärtat. Så länge dom är nöjda är jag nöjd. 

En av mina damer bad att få se vänster ringfinger när jag kom till henne. 
"Varför då?" Frågade jag. 
"Jag tänkte att du kanske va förlovad, nu när du är 30" 
"Haha nä du, vi har ju inte träffats så länge"
"Nä, men ibland går det fort" 

De är så engagerade och bryr sig så mycket om mig. Vill mitt allra bästa. 
Så otroligt fina människor. Jag är glad att jag får jobba med dom. 
( ni som ni höjer på ögonbrynen å tror att det planeras en förlovning kan sluta fundera på det. Herregud! Vi känner ju knappt varandra ;) )

Ska gå till jobbet lite tidigare idag. 
Lika bra det. Vad ska jag sitta hemma å glo om liksom? Så på med ett ansikte och lite mer kaffe. Sen så! 

Pok 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0