Sista dagen som 20 nånting.

Ledig torsdag å sista dagen som ung och vacker. 30 års ångesten är nära. 
Imorgon är jag en av de som är i yngre medelåldern. Hua!! 

Om jag ser tillbaka på den här tiden mellan 20 och 30 inser jag att det egentligen inte va en särskilt bra tid i mitt liv. 
 
Jag kanske helt enkelt ska strunta i ångesten över att fylla 30 å se fram emot tiden mellan 30 å 40 :) 

Det sägs ju att det är nu livet är som bäst. 
Och det kanske stämmer. 

Idag har jag en hel del att greja med. 
Det kommer inte alls mycket folk imorrn. 
Men de som kommer vill med all sannolikhet ha lite tårta å så. 
Nej, jag ska inte baka. 
Oroa er inte :) 

Men först en sväng till Nykvarn för å putsa till frisyren lite. 

Pok 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0