Timehop

Jag har en app där man kan se gamla Statusuppdateringar från Facebook. 
Det är jätteroligt å se vad jag skrev eller vilka bilder jag la upp. 
 
Det här datumet, för 4 år sen skickade jag iväg en jobbansökan till Norge. 
Jag minns att jag va trött på allt å alla och bara ville komma bort. 
Bad om tjänstledigt från lugnet men fick ett nej. Å det kom aldrig nåt svar från Norge heller. 
Det är jag rätt glad för idag. 
Vem vet. Hade jag fått ledigt och ett jobb där hade jag kanske fortfarande varit kvar :) 
Även om livet varit jobbigt till å från hade det nog inte varit lättare där. 

Iallafall. 
Ledig idag. Laddar för att åka till Nykvarn om nån timme. 
Ska åka förbi nån affär å köpa en present till pappan oxå. Han fyller ju år nästa fredag (ja, vi fyller år på samma dag) 
Jag brukar köpa trisslotter. Två till fars dag (som är på söndag) och två till födelsedagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0