Tisdag

Kvällen på jobbet igår gick väldigt bra. 
Det är riktigt skönt att vi är 3 på kvällen nu. 
Jag känner mig inte ett dugg stressad och jag kan ge det där lilla extra till mina  tanter och gubbar. Jag kan gå hem och känna att jag gjort ett bra jobb. 

Jag skulle promenera hem igår men hann bara till brandstationen. Därifrån fick jag skjuts. Himla skönt faktiskt. Det va riktigt kallt igår och jag hade alldeles för lite kläder på mig.  Så idag klär jag på mig lite extra. 

Ska åka till Nykvarn en sväng. Å passa på att gå till gamla jobbet å säga hej. 
Det borde jag ha gjort för länge sen. 
Men det har inte blivit av. 

Har rensat avloppet i badrummet nu på morgonen. Så nu ska jag se om jag slipper översvämning när jag duschar :)
Det va ungefär en halv peruk där i avloppet. Så jävla vidrigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0