Tisdag

En kväll kvar, sen ledig dag.
Sen jobba tors, fre och sen ledig helg.
Yeeeeey!
 
Om inget extrapass erbjuds på lördag ska jag hänga med bästis och min favoritunge.
 
Idag får vi hämta ut våra arbetsjackor, så innan jag börjar idag ska jag gå förbi THC å hämta min.
 
Jag funderar på en sak.
Jag har ca 30 unika besökare om dagen på min blogg.
Men jag känner inte ens 30 personer.
Eller jo det e klart att jag gör, men jag har svårt att tänka mej att ALLA jag känner läser min blogg.
Några vet jag ju, mina vänner och min familj.
En å en annan stalker oå, men resten?
 
Jag klagar inte, det är kul att folk vill läsa, det är väl lite därför jag skriver.
Men jag är ju så nyfiken på vilka dessa personer är.
Jag har gjort ett försök förut att försöka luska ut vilka dessa är.
Men det gick inge vidare.
Så jag får väl helt enkelt leva i ovisshet =)
 
Imorgon är det äntligen dags att fixa naglarna. Och efteråt ska jag passa på att träffa Erica när jag ändå är i Nykvarn. Det ser jag fram emot, vi ses alldeles för sällan tyvärr.
 
Ohh just det!
Jag har bestämt mej för vad jag vill göra med mitt lv.
Jag ska plugga till sjuksyrra, för att sen kunna jobba inom akutsjukvården.
Ambulansen alltså.
Så nu måste jag ta reda på hurjag ska gå tillväga för att söka in skolan.
Jag antar att jag kan fråga om hjälp på arbetsförmedlingen.
 
Helst vill jag ju plugga på distans så att jag kan jobba samtidigt.
Känns fint att jag har bestämt mej-.
Att jobba som ambulanspersonal har varit en dröm länge, men jag har bara inte tagit tag i saken.
Men nu jäklar!
Det kommer bli många års pluggande.
Men jag tror att det är helt klart värt det!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Jenny......
jag är en som tittar in då och då;) har tänkt på dig ibland och vill bara säga att d blev som d blev....både du och jag sitter nog inne med en del besvikenheter m.m men vem vill leva liveto tycka illa om nån och nu är d ju så att du gav mig jätte mycket positivt den tiden vi var vänner och jag har beslutat mig för att se det och inte det som gjorde att vänskapen tog slut. jag hoppas livet ler mot dig och att du får d du önskar....ta hand om dig. kram

Svar: Helen. Det stämmer att jag har varit besviken, men inte längre. Gjort är gjort och det fanns säkert en mening med allt. Jag har en massa fina och roliga minnen från våran vänskap och jag , liksom du väljer att se det istället för det dåliga som blev.

Livet behandlar mig mycket väl för tillfället och jag önskar dej detsamma.
Jenny

2013-11-05 @ 13:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0