Trött och ont i huvudet

Jag sover så dåligt nu igen. 
Jag är trött när jag går och lägger mig. Men kan inte somna. 
Vaknar flera ggr under en natt. 

Jag funderar för mycket. 
Analyserar. 
Och inte kommer jag fram till nåt iallafall. Hur mycket jag än vill. 
Jag ber mina vänner om råd. Men de  tycker som jag. 
Att man ska låta gammalt vara gammalt. Speciellt om det finns något nytt. 

Jag försöker att inte lägga ner så mycket tid på att fundera. Men jag återkommer hela tiden till samma tankar. 

Jag har ju ett val här. 
Låta det va och acceptera. 
Eller säga tack och hej. 

Jag är inte redo att göra det valet än. 
För jag kan inte acceptera. Men jag vill heller inte förlora det fina. 

Jag får fortsätta att fundera ett par dagar till. 
Är så glad att jag har mitt jobb. 
Där får jag en paus i allt tänkande en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0