Folk som inte kan bete sig!

Folk slänger ut sig saker till höger och vänster utan att tänka. Ord som gör mig förbannad! Men det är ju fint att veta vad som tycks om mig. Glöm att jag tänker vara snäll i fortsättningen. 
Tack å hej till såna människor. 

Om jag har räknat rätt har jag jobbat 18 timmar extra utöver min arbetstid denna vecka. Om man räknar med extratimmarna idag. 
Känns fint. 
Behöver varenda extra krona som jag möjligtvis kan tjäna ihop.  
Jag har även bett om ett extrapass nästa vecka så jag håller tummarna för att jag får det :) 

Ikväll blir det fredagsmys med min favoritperson. Jag kommer garanterat somna sittandes i soffan. Men sånt får man räkna med när man hänger med mig ;) 

Imorgon är det äntligen lördag. Som jag har längtat. 
Håll tummarna för fint väder. Det ryktas om pubrunda, så om nån vänlig människa kan hämta oss i Stockholm vore jag tacksam. Hur jobbigt är det inte att åka tåg!? 

Ha en fin fredag och helg gullpuddingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0