Magkatarr

Vaknade imorse tidigt med en hemsk magkatarr. Tog en tablett, gick och spydde. Tog en tablett till. 
Men inte blev det bättre för det. Blev irriterad. Tog en Ipren. Spydde igen. Blev ännu mer irriterad. Tog en Ipren till och lyckades somna. 
Vaknade 11.30 av klockan och det onda va borta. 
Härlig morgon va? ;) 

Nu har jag druckit en kopp kaffe och tänker nöja mej med det. Kaffe är inte så bra när man har magkatarr. Men jag vaknar ju inte om jag inte får mitt morgonkaffe. 

Ska ta en varm dusch och greja lite (väldigt stillsamt) i hemmet innan jobbet. 

Promenerade till jobbet igår och hade tänkt promenera hem oxå. Men det panikregnade ju och jag hade fel skor på mig så jag fick skjuts hem. 
Men ikväll går jag hem. Om ingen tjatar på mig att få skjutsa hem mig ;) 

Ha en fin tisdag gullpuddingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0