Onsdag

Ohojoj vad dagarna går. 
Igår kändes det som världens längsta dag. Jag va supertrött när jag kom hem från jobbet. 
Idag har jag pratat schema med min chef å jag tror att vi har kommit på en lösning. 
Det är det jag gillar med mitt jobb. 
Det går att diskutera och komma fram till en lösning. Tillsammans. 

Imorrn ska jag jobba dagpass. 
Ska bli kul faktiskt. Om man bortser från att jag börjar så jäkla tidigt ;) 
Är ju inte direkt van vid att gå upp mitt i natten för å åka å jobba ;) 
Men det ska bli kul. 

Fredag är jag ledig och tänkte storstäda hela lägenheten. Igår när solen låg på såg jag hur smutsigt det är överallt. Superäckligt. Å jag som städar typ jämt. Inte så noga då tydligen :) 

Nu lite mer kaffe å sen mot jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0